Dobrodošli u svijet online imidža

Kako izgraditi uspješan i kvalitetan online imidž


Objavljeno: 04.12.2011.

Foto: flickr.com
Pogledano: 3858 puta

Imidž je predodžba ukupnih dojmova koje je o pojedincu, proizvodu, tvrtki pa i čitavoj državi stekla određena javnost.

Kreiranje imidža znači da se iz velikog broja karakteristika određenog proizvoda, brenda, linije proizvoda, tvrtke, djelatnika, nacije naglašavaju kao bitne one osobine koje mogu naići na simpatije i prihvaćanje. Takvo što rezultira pozitivnim imidžem koji se munjevitom brzinom može pretvoriti u negativan imidž kao posljedica određenih događaja koji izazivaju nepovjerenje.

Zbir uvjerenja i impresija koje netko ima o nama zapravo je projekcija našega imidža, a htjeli mi to ili ne, takvo što izravno utječe na stvaranje i formiranje stavova o nama (našem proizvodu, tvrtci, nama kao osobi).

To je slika koju odašiljemo u svijet, dojam koji ostavljamo na druge, a svi jako dobro znamo koliko je prvi dojam važan, a pridodamo li tomu da jedan gram pozitivnog imidža vrijedi kao tona stvarnih sposobnosti, evidentno je da na njemu treba sustavno raditi.

Dio smo vremena koje još nazivaju digitalnim dobom i u kojemu su se promijenile navike konzumiranja informacija zbog čega je važnost imidža prije svega povezana s razvojem elektroničkih odnosno digitalnih medija.

To nam otvara vrata u jedan sasvim novi svijet – svijet online imidža. Naime, s dolaskom društvenih mreža i blogova posjetitelji virtualnog svijeta više nisu publika, puki i pasivni primatelji informacija, već sudjeluju u njihovom stvaranju, dopunjavanju, modificiranju i prenošenju.

Konzumenti sadržaja postaju aktivni pojedinci koji zahvaljujući suvremenoj tehnologiji sve više stupaju u interaktivan odnos s davateljem informacije. Upravo zato vrlo je važno kako ćemo kreirati svoj vlastiti online imidž. Mi njime možemo i moramo aktivno upravljati.

Kako izgraditi kvalitetan online imidž

Ako vam nije važan vaš online imidž, ako ga nemate ili vam se ne sviđa – morate na njemu hitno poraditi! Ako se vi sami ne želite baviti svojom online reputacijom, budite uvjereni da to netko drugi sasvim sigurno čini (vaši kupci, konkurencija…).

Dovoljno je odvojiti malo vremena i proguglati kako biste otkrili kakva je ‘’slika“ stvorena o vama u virtualnom svijetu (bez obzira na to je li riječ o vama osobno, vašem proizvodu, brendu ili usluzi).

Mnogi se iznenade rezultatom ove, naizgled, bezazlene pretrage i odluče nešto poduzeti po pitanju reputacije, ali ne znaju odakle bi krenuli.

S obzirom na to da internet u sebi ima integrirane elemente svih ostalih medija (televizije, novina i radija) vrlo je važno kako ćemo se na njemu predstaviti. Počevši od vizualnog identiteta službene internetske stranice, izgleda bannera, selekcije portala i siteova na kojima ćemo objaviti oglas pa sve do sadržaja koji upunjavamo.

Sve su to parametri koji bitno utječu na nečiju online reputaciju i koji se u konačnici odražavaju na cjelokupan imidž.

Savjetujem nekoliko etapa za razvoj uspješnog i kvalitetnog online imidža ako ste tvrtka, brend, proizvod, grad, država, pa i fizička osoba…:

1. Internetska stranica – ona vam dovodi klijente, prezentira vaše proizvode i usluge, daje vašim klijentima uvijek novije informacije o svim proizvodima i uslugama, ona je vaša digitalna vizitka.

2. Blog – kao besplatan internetski alat. Osim osobnih dnevnika blogovi se mogu koristiti i kao sredstvo informiranja ili nuditi bilo kakav sadržaj ovisno o interesima autora. Ako ga odlučite otvoriti na platformi WordPress, on se vrlo lako može modificirati u web stranicu.

3. Društvene mreže – egzistencija na njima je neupitna, a ona podrazumjeva službene, korporativne profile na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Društveni mediji postali su jednim od ključnih faktora uspjeha na europskoj marketinškoj i komunikacijskoj sceni.

4. Google profil – odlučite sami što će svijet vidjeti kada vas potraže na internetu.

5. Oglašavanje i komentiranje na forumima i blogovima.

*****

Kvalitetan online imidž gradi se sustavno i temeljito i moramo ga njegovati iz dan u dan ako želimo opstati na sve turbulentnijem tržišnom tlu.

Komentari
Kreativne i obrazovne radionice
Zabavni svijet za klinceze i klince nudi nekoliko programa za vaše...
 
Nema više izgubljenih naušnica
Prije 3340 dana Potrebno vam je svega malo mašte i par starih gumba...
Operi me!
Prije 3369 dana Kućanski predmeti koje ne čistimo, a trebali bi...
Nina živi američki san
Mlada zagrepčanka niže glumačke uspjehe u New Yorku...
 
Uspjeh iz čiste lijenosti
Prije 2689 dana Crazy Lazy - novi modni brand...
Modni uspjeh bivše rokerice
Prije 2810 dana Priča o modnom usponu dizajnerice Martine Herak...
Radionice antistres art-terapije
Oslobađanje napetosti holističkom relaksacijom ekspresivne art-terapije...
 
Globalni program stipendiranja liječnika
Prije 3928 dana Avon nastavlja borbu protiv raka dojke...
Prezentacija Programa Božanskog Zdravlja
Prije 3936 dana Disanje, Meditacija i Kozmičko punjenje ...
Upravo je razina energije ono što nas čini više ili manje podložnima različitim ...
05.11.2012. | 15:50 | by Bioterapije
Milijuni žena diljem svijeta pate od predmenstrualnog sindroma. Bolovi, glavobolje, grčevi, umo...
05.11.2012. | 15:46 | by Bioterapije
Evo ovako..dečko i ja smo jakoooooo dugo skupa. Super se slažemo i obožavamo jedno drugo,i u k...
26.02.2012. | 08:55 | by Tinica88
Ha ne znam, nemam neko mišljenje konkretno... I dosta sam stidljiva......
11.02.2012. | 02:08 | by Tammy