„Jedinstvena nosiva sreća“, tako u tri riječi Lidija Brkljačić, autorica brenda Kraglice&tak to opisuje svoj put i modne dodatke kojima već godinu i pol upotpunjuje odjevne kombinacije mnogobrojnih žena diljem Hrvatske i šire.
Kraglica, taj poznati spoj kragne i ogrlice, apsolutni je must-have modni statement posljednjih nekoliko sezona, ali svojim oblicima i kreativnim izričajem ne prestaje i dalje iznenađivati žensku populaciju.
Sada kada je preko pola tisuće kraglica i ostalih „tak to“ modnih dodataka iza nje, lijepo se prisjetiti kako je sve počelo – mailom prijateljice koja je poslala link na radionicu Centra za Kulturu Trešnjevka. Ono što je trebao biti hobistički povratak dizajnerskim korijenima i eskapizam od profesionalnog okruženja, postao je prava mala faktura, koja odnedavno postoji pod simpatičnim imenom obrta - Vidi Nosi. Otkud takav naziv?
„Kao i kod Kraglice&tak to – željela sam da moje ime bude odraz onog što radim – nadasve pristupačno, simpatično i nepretenciozno, bez puno filozofije – jednostavno vidiš i – nosiš .“
Lidijine modne dodatke preko Facebook stranice Kraglice& tak to naručuju kolegice, prijateljice i mnogobrojne žene iz Hrvatske i Europe, a koje svoje odjevne kombinacije žele osvježiti nečim unikatnim, pristupačnim i nadasve zanimljvim. Često na svojoj stranici objavljuje i simpatične montaže kojima reklamira svoje nove uratke.
Tako je nastala „Audrey“ kraglica, „Film noir“ kolekcija, „100% kraglica bez dodanih šećera“, „Gatsby“ kraglica, virtualna izložba „Ono kada nešto nedostaje vašem vratu...“ itd.
Voli jednako tako da joj – Kraglistice – kako zove svoje klijentice – šalju slike svojih kombinacija i onda ih objavljuje na svojoj stranici. Ponosno ističe kako je u proteklom vremenu stekla jednu grupu fanova, djevojaka koje redovito prate objave na stranici, komentiraju i – naručuju, pa tako, ističe Lidija, više od polovice ima čak tri kraglice, a svako toliko, kao zahvalu svojim vjernim klijentima i onima koji ce to tek postati, na svojoj stranici organizira darivanje kraglice.
Upotrebljava svima dostupne materijale, nabavljajući ih u trgovinama tekstila, hobi dućanima i sl., ali koristi se i neočekivanim materijalima kao što su plastične boce i sl, uglavnom – svime što joj mašta nalaže.
U prosjeku na jednu kraglicu potroši 4 do 6 sati vremena, ovisno o modelu, ali je uvijek bitno da ona bude "napravljena kak spada".
Uz postojeće, Lidija izrađuje nakit i po narudžbi, što joj je, kako kaže, izrazito drago jer su djevojke koje naručuju zaista kreativne i znaju što žele, a to opet rezultira jednim sasvim novim proizvodom, na obostrano zadovoljstvo. Cijene su pristupačne i zaista prihvatljive široj populaciji koja voli neobičan i jedinstven dodatak svojoj odjevnoj kombinaciji. Za naručiti kraglicu potrebno je uputiti kontakt preko Facebook stranice ili na e-mail te reći svoju želju i za desetak dana – kraglica je na vašem vratu!
Klišeizirano bi bilo reći da inspiraciju pronalazi u svakodnevnom životu i popularnoj kulturi. Inspirira se samom sobom, kombinirajući svoja dva najdraža smisla – onaj za vizualno oblikovanje i onaj za humor, ističući kako kraglice imaju ljekovito svojstvo – popravljaju raspoloženje i svaku odjevnu kombinaciju. Autorica u šali kaže kako je kraglicu potrebno uzeti min jednom tjedno, po mogućnosti ponedjeljkom, natašte. Simpatično, nepretenciozno, a opet nosivo i originalno – pozadina je priče Kraglice & tak to.
*****
Više saznajte i pogledajte na stranici www.facebook.com/kragliceitakto
*****
Lidija Brkljačić je kreativna pragmatična Zagrepčanka u srednjim tridesetima, u kojima, kaže, planira i ostati. Diplomirani modni dizajner, donedavno zarobljena u Excelu od 9 do 17, a odnedavno Vidi i Nosi ono što voli.
Ljeti nosi starke, a svaki dan mali cappuccino s tri smeđa šećera iz McDonaldsa. Nigdje ne ide bez 5 bigl novčanika te svog smisla za humor koji ne tako blago prelazi u sarkazam.
Voli proizvode od cimeta, muzeje i vrtne patuljke. Vjeruje da je Bog u detaljima i da je poanta umrijeti mlad što je kasnije moguće.
Grozi se nepotrebnih konvencija i dvodimenzionalnih ljudi. U budućnosti želi izgledati kao Iris Apfel.
osmrtnicama ljubuški umrli ljubuški livno umrli osmrtnice grude smrtovnice sarajevo osmrtnice smrtovnice osmrtnicama smrtovnice sarajevo smrtovnice visoko smrtovnice tuzla lektire lektira jastuci madraci cvijeće horoscope umrli vicevi sanovnik horoskop knjige recepti kalkulator