Kako od sebe napraviti brend

Definirajte ono što vas čini bojima, posebnijima i originalnijima od ostalih


Objavljeno: 30.10.2011.

Foto: Photostock
Pogledano: 3887 puta

Prvih sedam sekundi dovoljno je kako bi o određenoj osobi, na temelju vanjskih karakteristika, donijeli svoj stav. Zbog toga je detektiranje i definiranje naših kompetitivnih prednosti vrlo važna komponenta u našoj svakodnevnoj interakciji s drugima.

Da bismo do njih došli moramo si postaviti sljedeća pitanja: što me čini boljim, posebnijim i originalnijim od ostalih?

Rezultati ove analize otkrivaju nam ishodišnu (nultu) točku brendinga te nam odgovaraju na pitanje u kojoj bismo se domeni našeg sadašnjeg djelovanja trebali specijalizirati.

Specijalizacija je nužna ako želite postati prva klijentova asocijacija na ono čime se bavite, prva osoba na tržištu kojoj će se obratiti novinar za stručno mišljenje ili koju treba ‘’kupiti’’. Do takvog ‘’statusa’’ dolazi se kontinuiranim usavršavanjem i radom na sebi.

Na temelju ove bazične, ali vrlo značajne analize kreće se u proces kreiranja brenda.

Kada ste utvrdili prednosti u odnosu na druge, možete se upustiti u svojevrsnu marketinšku obradu vas samih.

Etapa 1.

Odabir poruke koju želite poslati. Ona mora biti konkretna, decidirana i svima razumljiva. Poruka za koju ste se odlučili predstavlja kompas za sve vaše daljnje aktivnosti.

Etapa 2.

Odabir distribucijskih kanala putem kojih želite odaslati svoju poruku (društvene mreže, specijalizirani blogovi, časopisi, internetski forumu, razni mitinzi, okrugli stolovi…). Pritom cijelo vrijeme treba voditi računa o vlastitoj pojavnost (virtualnoj i stvarnoj) koja je jedna od ključnih elemenata vaše prepoznatljivosti.

Etapa 3.

Izgled je bitan i trebate pronaći nešto po čemu ćete biti prepoznatljivi, nešto što će biti vaš tzv. zaštitni znak. S time da vodite računa o vašoj kompletnoj pojavnosti. Da biste gradili uspjeh nije potreban novac, potrebna je upornost i zato se naučite dobro upakirati kako biste supješno prodali svoja znanja, vještine, izgled, talent, veze, karizmu…

 

***Poanta nije u tome da budete nešto što niste nego da fokus stavite na svoje jake strane i forsirate ih. Na ono što je vaša strast i što je vaše pokretačko gorivo.

 

 

Više fotki autora ovdje.
 

Komentari
Radionice antistres art-terapije
Oslobađanje napetosti holističkom relaksacijom ekspresivne art-terapije...
 
Globalni program stipendiranja liječnika
Prije 3622 dana Avon nastavlja borbu protiv raka dojke...
Prezentacija Programa Božanskog Zdravlja
Prije 3630 dana Disanje, Meditacija i Kozmičko punjenje ...
Kreativne i obrazovne radionice
Zabavni svijet za klinceze i klince nudi nekoliko programa za vaše...
 
Nema više izgubljenih naušnica
Prije 3034 dana Potrebno vam je svega malo mašte i par starih gumba...
Operi me!
Prije 3063 dana Kućanski predmeti koje ne čistimo, a trebali bi...
Nina živi američki san
Mlada zagrepčanka niže glumačke uspjehe u New Yorku...
 
Uspjeh iz čiste lijenosti
Prije 2383 dana Crazy Lazy - novi modni brand...
Modni uspjeh bivše rokerice
Prije 2504 dana Priča o modnom usponu dizajnerice Martine Herak...
Upravo je razina energije ono što nas čini više ili manje podložnima različitim ...
05.11.2012. | 15:50 | by Bioterapije
Milijuni žena diljem svijeta pate od predmenstrualnog sindroma. Bolovi, glavobolje, grčevi, umo...
05.11.2012. | 15:46 | by Bioterapije
Evo ovako..dečko i ja smo jakoooooo dugo skupa. Super se slažemo i obožavamo jedno drugo,i u k...
26.02.2012. | 08:55 | by Tinica88
Ha ne znam, nemam neko mišljenje konkretno... I dosta sam stidljiva......
11.02.2012. | 02:08 | by Tammy