Koliko je mobilni telefon postao važan pokazuju i posljednja istraživanja Gfk centra za istraživanje tržišta prema kojima je mobitel dio osobne opreme kod gotovo devet od deset građana u Hrvatskoj.
Posjedovanje vlastitog telefona, a kod mlađe populacije sve češće se radi o smartphone uređajima, dio je osvještenosti o važnosti mobilnosti, dostupnosti i komunikacije.
Telefoni koji korisniku pružaju gotovo jednake benefite kao i osobno računalo ili bolje rečeno prijenosno računalo, danas su, zbog svog dizajna, imidža i mogućnosti potpune hardverske i softverske personalizacije postali dio osobnosti vlasnika.
I dok je softverska personalizacija svojevrsni pokazatelj naših područja interesa, načina života i važnosti izgradnje socijalnog kapitala, hardverska personalizacija odaje neke naše potpuno druge osobine.
Odabirom vanjskih ukrasa poput maskica, zaštitnih folija i/ili dodatne opreme (prijenosnog zvučnika, vanserijskih modela slušalica, stylusa i slično) u društvu potpuno nesvjesno šaljemo neverbalne signale te stvaramo sliku o sebi.
Kroz odabir, primjerice, određenog zaštitnog kućišta za svoj smatrphone uređaj mi nesvjesno o sebi otkrivamo: koju boju volimo i na temelju boje osobnost (vedre boje, tamne boje, s posebnim efektima, itd.), pratimo li modne trendove (kućišta ukrašena trenutno vrlo popularnim šljokicama ili zakovicama), volimo li unikate (ručno ukrašena kućišta), kupujemo li kućišta s natpisima kojima poručujemo nešto okolini i slično.
Kupnjom dodatnih zvučnika primjerice pokazujemo važnost glazbe u našem životu, kao i kupovinom dodatnih slušalica koje pružaju bolju kvalitetu zvuka, dok korištenjem stylusa u društvu možemo ostaviti dojam poslovne osobe, koja teži praktičnim, inovativnim rješenjima.
Stoga je danas smartphone uređaj više od telefona koji služi isključivo za komunikaciju. On postaje trendsetterski must have, slika osobnosti, dio vlasnika. Zasebno priča priču i upotpunjuje dojam o osobi koja se njime koristi.
Upravo zato se na tržištu nalazi veliki izbor dodatne opreme za smartphone uređaje, među kojima još uvijek prednost imaju proizvođači opreme za iPhone 4, 4s i najnoviji iPhone 5.
Zbog velike potražnje i impresivnog broja prodanih uređaja na tržištu se svakodnevno pojavljuje na tisuće novih modela zaštitnih kućišta i drugih inovativnih rješenja za zaštitu, poboljšanje izgleda ili povećanje funkcionalnosti iPhone uređaja.
Iako je prodano stotine tisuća iPhone 4, 4s i 5 uređaja na svijetu, zbog raznovrsne ponude gotovo svaki uređaj izgleda potpuno drugačije.
U Ulici grada Vukovara 20, u Zagrebu, nalazi se iService.hr, koji osim brze i kvalitetne usluge servisa svih vrsta smartphone uređaja, nudi veliki izbor dodatne opreme za iPhone i Samsung Galaxy SIII u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na zaštitna kućišta za iPhone uređaje. Mali dio ponude provjerite u našoj galeriji, a za cjelokupni asortiman zaputite se u iService.hr osobno ili provjerite njihov portal s webshopom na adresi: http://www.iservice.hr.
Popust za lutkice:
U tijeku je akcija maskica 2+1 gratis (plaćaju se dvije najskuplje maskice, treća po izboru je poklon).
OSVOJITE MASKICU
Upravo model s trendy zakovicama najtraženiji je u iService.hr dućanu, stoga vam jednu takvu poklanjamo. Od tri boje koje smo vam ponudile na našoj Facebook stranici, izabrale ste bijelu i sada je možete osvojiti.
Ispod ovog članka u Facebook komentaru napišite da želite ovu maskicu. Možete samo napisati da ju želite, a možete napisati i zašto. Sve sudionike ubacujemo u Random.org koji će odabrati sretnog dobitnika.
Moramo napomenuti kako je ova maskica odlična, a s obzirom na zakovice i jako trendy, pa čak i ako nemate iPhone, nekoga ćete zasigurno razveseliti ovakvim poklonom.
*****
Poklonijada traje do četvrtka 13.12.2012. u 20:00.
Sretno svima!!!
Iiiiii maskicu je osvojila Ella Matoš
ČESTITKE!