Drugu večer Smart Fashion Weeka Zagreb, vidjeli smo šest revija, od kojih su četiri radili domaći, a dvije strani dizajneri.
HolyGhost iz Munchena osnovale su tri mlade žene, koje prevode svoju ljubav i strast prema modi i stilu u urbanu odjeću za grad. Inspirirane željom da se stvori prepoznatljiv i individualan izgled, Jelena Hofmann i Sedina Halilović redefiniraju urbani stil. Kolekcija je usmjerena na osnovne ''lako nosive'' komade odjeće, kao što su; džemperi, bluze, topovi i haljine. Kombiniraju bezvremenski stil s aktualnim trendovima i vibrom europskih gradova, koji uključuje HolyGhost karakter. Kreacije su zavodljive i ženstvene, ali istovremeno bezvremenske i urbane. Ova proljetno/ljetna kolekcija njeguje nešto odjeveniji stil nego što je to bio slučaj u prijašnjim ljetnim sezonama. Nježne boje, jednostavne siluete i modeli s potencijalom klasike grade jezgru kolekcije. Neformalni, urbani modeli, kao i reverzibilni komadi, nude velik broj kombinacija. HolyGhost ostaje vjerna svojim glavnim siluetama: padajućim svilenim haljinama, dugačkim suknjama i ključnom komadu svake kolekcije - ogrtaču.
Sara Lončarić dizajnerica je koja sa svoje 23. godine već osvaja srca mnogih hrvatskih fashionistica. Kolekcijom jesen/zima 2014. predstavila se na modnom natječaju Next Generation na Fashion Weeku Zagreb gdje je pobijedila i dobila stipendiju za izradu kolekcije koju je predstavila na prošlom Fashion Weeku Zagreb. Sara uvijek u razgovoru ističe da se ne zamara odabirom teme što se pokazalo i ovoga puta, jer ne želi da tema vodi glavnu riječ u kolekciji. Light motiv ove kolekcije je vertikalan voluminozni kruti volan koji neprestano kontrira osnovnoj bazi mekane košulje ili kombinezona, a sve u kombinaciji različitih boja. S obzirom da se radi o ljetnoj kolekciji materijali su lagani, meki, prirodni, boje kamena, pijeska i mladih klica. Naravno, osim volana koji su ispričali svoju priču. Kolekcija se sastoji od uskih/širokih košulja u kombinaciji sa uskim suknjama i mekim, voluminoznim hlačama. I kao IT komad odjeće dodaje ženstveni kombinezon (mekog i krutog materijala) – kraljevske duljine - do listova.
Inspiraciju za svoju prvu kolekciju, modna dizajnerica Matea Jukić pronašla je u snažnim ženama koje uživaju nositi modernu odjeću. Tu ideju je ukomponirala u svoj dizajn, kako bi se sve žene osjećale jednako snažno, poželjno i samopouzdano u njezinim kreacijama. U kolekciji koju je pokazala pod brendom Croatica izmjenjuju se modeli napravljeni od fine čipke, tila, saten-elastina, pa sve do lycre kako bi svaka žena pronašla nešto za sebe. Krojevi prate liniju tijela i pritom ističu struk, grudi i ramena. Boje koje je koristila su jednako snažne poput žarko-crvene, indigo plave, srebrne i bijele idealne za posebnu prigode svake žene koja želi biti primijećena.
Zagrebačka kreatorica Marina Lacković inspiraciju za stvaranje romantične i vesele kolekcije pronašla je na predivnoj francuskoj obali. Za ovu maštovitu kolekciju, koja je bogata bojama i uzorcima, Larie je koristila najkvalitetnije materijale; 100% pamuk, pletivo i saten, a posebnu priču stvaraju šarene rese od velura. Pamuk je u dvije kombinacije različitog kolorita i prošaran je zlatnim nitima, a u pletivo su utkane zlatne perlice. Uzorci su "obojani" rozom, ljubičastom, plavom, zelenom, žutom, tirkiznom, bijelom, smeđom i zlatnom bojom. Larie hrabro kombinira uzorak s uzorkom, kao i uzorak s resama te smatra kako će svaka žena ili djevojka koja će odjenuti nešto iz kolekcije "Cannes SS2015" uzburkati sivilo ulica i unijeti vedrinu u oko svakog promatrača.
Svojom SS15 kolekcijom, majka i kći DB Berdan iz Istanbula, željele su istaknuti ludilo današnjeg konzumerizma. Uz glazbenu podlogu koja govori o novcu i uspjehu pod svaku cijenu te slogane "Kupi ili umiri“ i "Što više, to bolje" i "Nikad nam nije dovoljno", kojima DB Berdan pokušavaju objasniti današnju katastrofalnu potrebu ljudi za novcem, uspjehom, slavom i glamourom, zainteresirale su zagrebačku publiku. Kolekcija uključuje seriju grafika i uzoraka inspiriranih primarnom bolesti 20. i 21. stoljeća - ovisnosti za pretjeranom konzumacijom. Tu je i skate punk trend 90-ih godina koji se vidi u nekim krojevima, ali lijepljenim detaljima. Kolekcija je prepuna sportskih silueta, elastičnih krojeva i agresivnih slogana u svijetlim bojama. Opuštene forme i oversized komadi u kontrastu su s uskim modelima. Materijali su različitih tekstura s prisutnom kožom, laser cut komadima, ali mesh umetcima. Umjetni materijali u ravnoteži su s prirodnim i to obilježava ključne komade kolekcije. Kao i uvijek, proljetno-ljetna kolekcija DB Berdana uključuje komade kostimografije i spojena je s neobičnim stylingom, kosom, make-upom i modnim dodatcima. Make up je inspiriran tematikom djece 90-ih godina i predstavlja ono što cure iz DB Berdana smatraju današnjom ljepotom.
Večer je zatvorila Edeline Lee, koja je diplomirala na Central Saint Martinsu u Londonu. Radila je u studijima Alexandra McQueena i Johna Galliana te kod Zac Posena u New Yorku. Kolekciju obilježavaju arhitekturalni momenti i strukturiranost koji su konstantni i možemo reći da su glavna tema ove kolekcije. Konstrukcija je najvažniji dio kolekcije Edeline Lee koja dizajniranje vidi kao gradnju zgrada - sve kreće od baze, a zatim slijede detalji i završetak. Žuta igra ogromnu ulogu u kolekciji jer se pojavljuje na zanimljivim mjestima, ali i cipelama. Genijalni oblici kolekcije inspirirani su dizajneričinim stepeništem, a boje svjetlošću koja probija kroz njene prozore. Oversized majice, asimetrični razrezani rukavi i savršeni rezovi ono su što obilježava ovu kolekciju. U kolekciji se još osim žute pojavljuju i bijela, mint, crvena, crna i siva boja.