U prosjeku osam sati radnog vremena dnevno. Je li to previše? Koliko vremena zaista radimo u tih osam sati? Zašto jednostavno ne bismo obavili posao u stvarnom vremenu koje nam je za to potrebno i ostatak vremena proveli opuštajući se, razmišljajući i puneći baterije za nadolazeći radni dan. Ima logike. Tijekom radnog dana odugovlačimo, pa odemo na pauzu, pa opet nešto malo odradimo, pa napišemo par e-mailova i tako unedogled. U većini slučajeva, par sati samo čekamo da sat otkuca do kraja radnog vremena. Pročitajte par savjeta kako uz manje rada učiniti više.
Radite ono što volite
U današnje vrijeme žalosno, ali privilegija je raditi posao koji zaista volimo. Često zbog sigurnosti, uglavnom materijalne, pristajemo na poslove koji nam ne odgovaraju u potpunosti, ali bar ćemo nešto zaraditi. Skupite hrabrosti i pokušajte zaraditi na nečemu što volite, nečemu što odgovara vašem životnom stilu. Često tako nećete ni osjetiti da radite. Odredite svoje prioritete i ostanite im dosljedni.
Prestanite odugovlačiti
Odugovlačenje je ubojica učinkovitosti. Ne odgađajte posao koji morate obaviti. Rasporedite si vrijeme i rješavajte dio po dio. Ne prihvaćajte druge poslove prije nego obavite onaj koji morate, a koji vam se baš u tom trenutku ne dopada – u konačnici ćete tako raditi mnogo više. Postavite si cilj, vremenski rok, i odradite ono što morate. Ne dopustite da vam se nagomilavaju neobavljeni poslovi, kad-tad će vas stići.
Pobijedite tehnologiju
Računala, mobiteli, internet – zamišljeni su da nam olakšaju život, što u većini slučajeva i jest. No jeste li se ikada uhvatili kako su prošli sati dok ste surfali internetom, a da to niste ni primjetili? – Zasigurno da. Ne dopustite da se to ponovi. Dok radite, a istovremeno vam zvoni mobitel, stižu e-mailovi, vi na sve odgovarate i tako si produžujete vrijeme potrebno da biste obavili posao. Isključite mobitel, a na računalu pogasite sve messangere, chatove, društvene mreže i slično, sve dok ne obavite planirani posao – tako ćete ga obaviti mnogo brže nego uz stalne prekide.
Budite organizirani
Organiziranost je iznimno važna pri što učinkovitijem obavljanju posla. Pospremite svoj ured. Složite papire gdje im je mjesto. Raščistite radni stol. Zasigurno si ne želite produžavati radni proces time što ćete pola sata tražiti gdje ste nešto zapisali. Ako je potrebno, dan prije isplanirajte rad za naredni dan, i pripremite sve što vam je potrebno. Ne gubite vrijeme.