Dan vam prođe za sekundu, osjećate se kao da zapravo niste ništa napravili, a trebali ste toliko toga? – Vrijeme je da se organizirate.
Uz samo par osnova organizacije, tijekom dana ćete biti produktivniji jer ćete vrijeme kvalitetnije trošiti, što će se u konačnici odraziti i na vaš cjelokupni život.
Pa krenimo:
Pripremite sve večer prije
Kako biste izbjegli jutarnji stres, sve što možete pripremite večer prije. Pripremite odjeću koju ćete odijenuti, složite torbu, ako nosite ručak na posao i to vas može ujutro dočekati spremljeno u hladnjaku. Ako ste u braku, a imate i djecu, onda pogotovo, jutarnji vam stres zaista ne treba. Neka vas sve čeka spremno ujutro, vjerojatno ćete tako imati i priliku malo dulje odspavati.
Odmah otvarajte poštu
Kada dobijete poštu, odmah otvorite sve. Ono važno stavite tamo gdje inače odlažete važne račune, pisma i slično, a nevažne jednostavno bacite u smeće. Ne gomilajte omotnice/ kuverte i nepotrebne papire.
Zapisujte
Ako ne zapisujete ono što morate obaviti ili ono što vam je na umu, u vašoj će glavi nastati košmar. Stalno ćete razmišljati o tome što morate ili što biste mogli, a na kraju ćete sve zaboraviti. Zato je uvijek bolje zapisati i rješavati stavku po stavku bez obzira na to je li riječ o poslovnim ili privatnim obavezama i/ili idejama.
Postavite si ciljeve
Zapišite si sve dugoročne ciljeve ili ideje na papir razvrstavajući ih po važnosti. Zadajte si i rok u kojem to morate izvršiti/ostvariti. I držite se toga.
Ne igrajte se s vremenom
Fraza “evo samo 5 minuta” rijetko je istinita i rijetko zaista traje 5 minuta i time si samo nabijate dodatni stres. Radije si odredite neko realističnije vrijeme 10-15 min jer ćete tako zaista uspjeti izvršiti to što ste naumili, a i bolje ćete baratati vremenom. Ianako ako kažete 5 minuta, u biti će trajati duže, pa se bolje ograditi od kašnjena i sl.
Ne odgađajte
Ne čekajte da nešto napravite, već napravite to nešto odmah. Odgađanjem samo gomilate sve više I više obaveza.
Odrecite se nekih stvari
Kada god shvatite da nešto više ne upotrebljavate, bez obzira na to jeli riječ o odjeći, knjigama ili cipelama, odložite to u posebnu kutiju. Kada ju napunite, poklonite je u dobrotvorne svrhe i počnite puniti drugu kutiju.
*****
Zapamtite, mnogo ćete više energije i vremena potoršiti na neorganiziranost, nego na organiziranost.
Ako ste dobro organizirani, tijekom dana ćete uspjeti obaviti puno više stvari nego u suprotnom slučaju u kojem se može dogoditi da na kraju ne obavite ništa.