Ljepota je u očima promatrača, kažu. Ipak, makar bi nas različitosti,nesavršenosti ili naginjanje nekom nekonvencionalnom stilu, trebali izdvajati iz mase, ono što se danas vodi kao ideal lijepoga sve više postaje ideja univerzalno lijepih djevojaka, ponekad gotovo umjetnog izgleda, savršenih mjera, unaprijed propisanog indeksa tjelesne mase, ukratko, slike koju je teško postići bez padanja u ponor kompleksa i zanemarivanja individualne posebnosti i ljepote svake žene.
Suicide girls ocijenjen je kao svojevrsni seksi punk-rock Vogue modernog doba. Ova jedinstvena ženska online zajednica još od 2001. godine promovira alternativnu ljepotu, uz elemente pin-up-a, softcore pornografije, mnoštvo tetovaža i naravno nevjerojatno veliki broj muških fanatika u svim galaksijama postojećim.
One nisu tipične upeglane ljepotice s naslovnica, njihova tijela nisu napumpana silikonima i ne trude se da izgledaju kao plastificirane polu-patke-polu-barbike ispale s nečije police voštanih figurica.
Za sebe kažu kako na isti način na koji je Playboy postao vodič mladim neženjama 1960-tih, tako i Suicidegirls predstavlja vodič cijele generacije muškaraca i žena čiji ideali ljepote i seksualnosti ne mogu biti stavljeni u kalup opće uvriježenih ideala koje je postavilo moderno društvo.
Misija i modeli ove online zajednice postali su brand, koji je napunio mnoge novinske naslovnice, spotove, knjige, filmove i serije, a dotične djevojke postale su i muze nekima od najvećih imena svih sfera show businessa. Počevši od fotografa, glazbenika do redatelja, kao što su Woody Allen, Johnny Deep, Jim Carrey, Queens of the Stone age, Courtney love i brojnih drugih.
Ove djevojke uspjele su poslati svoju poruku – drugačije, s vlastitim stavom i ponosne na to.
One su svoje, buntovne, drugačije, beobrazno seksi i bore se protiv opće iskrivljene percepcije standarda ljepote kojime nas guše mediji promičući beskompromisno kreativno slavljenje vlastite, drugačije ljepote. I to im je, sudeći po više od pet milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno, izrazito čitanim blogovima, liniji odjeće, objavljenoj knjizi pa čak i snimljenom filmu, i više nego uspjelo.