Uspjeh iz čiste lijenosti

Crazy Lazy - novi modni brand


Objavljeno: 08.04.2015.

Foto: Iven Mastin
Pogledano: 7597 puta

Svi znamo kako pokrenuti vlasiti biznis nije uvijek lako i kako u većini slučajeva to iziskuje puno truda, rada i strpljenja. Ono što većinu muči, zapravo je kako krenuti - kako uopće dobiti ideju. Pa vjerovali ili ne, ponekad je dovoljno samo krenuti od sebe, vrlo jednostavno. 

Na što to točno mislimo, pročitajte u itervjuu koji slijedi. Predstavljamo vam novi modni brand, Crazy Lazy, koji je nastao, ni manje ni više, iz čiste lijenosti!

Upoznajte crazy lazy trio - Alen Filipušić, Ana Bušić i Iven Mastin.

Kako je sve započelo?

Ideja o odjevnom brandu nastala je u kolovozu 2014. a cijela priča pokrenuta je iste godine u rujnu i to na inicijacijativu troje ljudi, čija je osnovna motivacija proizlazila iz "čiste lijenosti" za shoppingom. Pomisao da cijelo popodne ili još gore dan, moraš odvojiti za par komada odjeće koje možda nećeš ni pronaći, činila nam se apsurdnom, a jednolična ponuda u trgovinama zadavala nam je glavobolju jer je bilo nemoguće pronaći ono što smo si "zacrtali" u glavi. Stoga smo potaknuti revoltom to odlučili i "nacrtati" što se na kraju ispostavilo kao odlična ideja.

Što stoji iza imena branda?

Ime branda je bila zapravo najlakša stvar u cijelom procesu stvaranja. Htjeli smo osmisliti nešto "catchy" , lako pamtljivo i izgovorljivo, a prigodno za sve uzraste. Naš početni nagon, kako je već prethodno rečeno, bila je lijenost za shoppingom. Stoga je jedino logično bilo, da taj pojam ukomponiramo u samo ime branda. Kako se nismo htjeli ograničiti sa tržištem, odlučili smo se za englesku verziju i od tud je nastalo ime " Lazy". "Crazy" je dodatak koji je zaokružio ime branda u sve ono što smo htijeli od njega.

Ludost je bila naš ultimativni pokretač, jer realno, uz lijenost ne bismo daleko dogurali.

Što predstavlja logo vašeg branda?

Logo je osmislila naša fenomenalna dizajnerica Ana Bušić. Jednopotezni, pomalo "nonšalanti" i buntovni te ilustrativni način oblikovanja logotipa savršeno je objedinio pojam lijenosti i ludila. Ilustracija u logotipu predstavlja, blago rečeno, ugodno popunjenog "crazy lazy" lika koji lijeno leži na podu.

Kako biste definirali svoj brand i na kakvu publiku ciljate?

Crazy Lazy brand je podijeljen na dvije kategorije : urbanu (uličnu) i fashion (trendy).

Urbani dio posvećen je ležernoj, cool mladoj publici i svima koji se tako osjećaju. Dizajnima ove kategorije nastojimo pristupiti kroz humor, estetiku, indirektno prenošenje poruke, jer kako se kaže "slika govori tisuću riječi". Nastojimo pružiti kupcima osjećaj nostalgije, staviti im osmijeh na lice, dati im razlog da obuku našu majicu.

Urbanom kolekcijom nastojimo dotaknuti u razne kulture, gradove, zemlje, subkulture, prirodu i sve njene ljepote i nepravilnosti.
Vjerujemo da se u tome svakodnevno može pronaći velik broj ljudi, što zasigurno povećava raspon godina ciljane publike.

Fashion dio je najviše motoviran svakodnevim izlascima u javnost. Mi smatramo da su to majice koje možete obući na bilo koju suknju i izgledati nevjerojatno dobro i trendy u njima. Cijeli dio fashion branda je "da budete zamjećeni" , da podignete prašinu. Neke od naših majica su rađene sa tzv "smart print-om" te nam čak neki od ženskog dijela publike komentiraju kako im prsa izgledaju veće. Što je zapravo i "ludi" dio cijele fashion priče.

Zasada najveći dio publike čine mladi (od 15 -25) od čega su to većim dijelom plesači, srednjoškolci i studenti, ali vjerujemo kako će se dobna granica još više podizati.

Gdje nalazite inspiraciju?

Inspirirani smo i pokrenuti ljudima, kulturama, subkulturama, različitim gradovima, nevjerojatnim mjestima, online svijetom i smješnim situacijama s kojima se ljudi svakodnevno mogu poistovjetiti.

Dakako, jedna od naših najvećih inspiracija jesu plesači te sam ples hrvatske ali i svjetske scene, čiji pripadnici svakodnevno pružaju potporu i naši su vjerni kupci od samih početaka. Ovim putem im duboko zahvaljujemo jer nas svojom umjetnošću i dalje inspiriraju i čine sretnijima jer možemo surađivati s njima.

Što sve imate u ponudi?

U sadašnjoj ponudi imamo T-shirte, Hoddie, zmiske kape, platnene torbe te samostalnu dječju kolekciju, a od lipnja se širimo na veći izbor koji zasada još ne bismo otkrivali.

Crazy Lazy Baby? Kako? Zašto baš baby?

Htjeli smo napraviti nešto što će biti posvećeno našim najmlađima - klincima i klincezama. Smatramo da je ta kategorija mode uvelike zanemarena na području Hrvatske. Često smo znali čuti od naših bližnjih i prijatelja pitanja poput "Što da kupim mlađem bratu od dečka?" ili " Što da kupim mlađoj sestri za rođendan?"… I odlučili smo im dati odgovor - naše baby majice ili hoodice.

Dakle, potaknuti time odlučili smo napraviti nešto "otkačeno" i slatko, a opet pristupačno svakoj osobi koja ima djecu ili mlađeg brata/sestru, nećaka/nećakinju i sl.

Naime, s dječijom robom ne možete nikada pogriješiti. To je definitivno nešto najslađe na svijetu.

Koja je vizija i misija Crazy Lazy?

Vizija Crazy Lazya je dakako istražiti vlastite mogućnosti u svijetu dizajna i mode te proširiti granice dosega lokalnih brandova i osvojiti globalno tržište. Želimo da naše majice postanu dio svakodnevnice te da ih skupljamo kao što smo skupljali sličice kao klinci.

Ciljamo na velike stvari prema kojima sasvim sigurno idemo, ali naravno "radišno" i hladne glave.

Brand smo osmislili reklo bi se "preko noći", ali za ostale nipošto manje bitne stvari, trebat će nam puno više vremena i strpljenja, jer smo relativno novi na tržištu.

Dosada smo sponzorirali mnoga plesna natjecanja po Hrvatskoj ali i Europi, a projekti i kolaboracije samo čekaju na realizaciju. Stoga možemo reći da smo dobrom putu ka uspjehu.

Koji je najveći izazov pokretanja vlastitog branda?

Najveći izazov pokretanja branda je definitivno postizanje konstante u kvaliteti istog.

Osobno smo najveći dio vremena proveli ispitivajući kvalitetu majice te samoga printa. To su jedne od onih stvari koje neprestano dovodite u pitanje, razmišljate o 10 različitih parametara koji bi mogli negativno utjecati na kvalitetu materijala te postojanost printa.
No to su sve mušice koje jednostavno nastaju u glavi kao posljedica perfekcionalizma. Njih s vremenom naučite utišati i ignorirati, jer zadovoljni kupac govori sve.

Kako izgleda vaš "Crazy Lazy dan"?

Lijeno...svi hiberniramo na kauču. Šalimo se dakako.

Naš Crazy Lazy dan započinje sa velikom količinom kave, koja nas pokreče od ranog jutra i koja nas navodi na konstantno razmišljanje o tome Koji je sljedeći korak?, Kakav koncept osmisliti za nadolazeću kolekciju?, Koju marketinšku strategiju koristiti? i sl.

Poslije podne razgovaramo sa kupcima putem facebooka i maila, poznanicima i kolegama kako bi prikupili sve pozitivne i negativne "feedback-ove". Navečer radimo Skype sastanak pri čemu iznosimo ideje, dogovaramo, ugovaramo, ponekad odlutamo kroz neku zezanciju, ali se uvijek vratimo na pravi trag.

Naravno, prije smo se sastajali i razgovarali kao svi normalni ljudi, ali sada je to malo teže budući se naš treći član odselio u Njemačku.

Savjet za nekoga tko želi pokrenuti svoj brand?

Pokretanje branda je definitivno hrabri potez na koji nitko nije u potpunosti spreman. Zahtjeva financijsku spremnost, sredstva, materijale, ideje, kreativnost i niz drugih parametara kojih će realno, uvijek nedostajati jer "takva su vremena".

Ipak, ne dajte da vas to obeshrabri. Da, potrebno je postaviti čvrste temelje i uložiti sredstva, ali u konačnici je najbitnije da postoji koncept, priča iza vašeg branda. Ono što će ga "držati na vodi".

Želja i ideja da ponudite nešto drugačije svijetu, potom vjera u sebe ali i u sam projekt te konstatno stvaranje novog, ako ne na papiru, onda barem u glavi. 

osmrtnicama ljubuški umrli ljubuški livno umrli osmrtnice grude smrtovnice sarajevo osmrtnice smrtovnice osmrtnicama smrtovnice sarajevo smrtovnice visoko smrtovnice tuzla lektire lektira jastuci madraci cvijeće horoscope umrli vicevi sanovnik horoskop knjige recepti kalkulator
Komentari
Radionice antistres art-terapije
Oslobađanje napetosti holističkom relaksacijom ekspresivne art-terapije...
 
Globalni program stipendiranja liječnika
Prije 4218 dana Avon nastavlja borbu protiv raka dojke...
Prezentacija Programa Božanskog Zdravlja
Prije 4226 dana Disanje, Meditacija i Kozmičko punjenje ...
Za rad spremne
Inicijativa - osvijestiti položaj mladih žena na tržištu rada...
 
Tko su Čelične dame
Prije 3707 dana Margaret Thatcher i nakon smrti ostaje uzor odlučnim ženama diljem svijeta...
Zaposlena, a nesretna
Prije 3758 dana Zašto postajemo depresivni i nezadovoljni na radnom mjestu...
Kreativne i obrazovne radionice
Zabavni svijet za klinceze i klince nudi nekoliko programa za vaše...
 
Nema više izgubljenih naušnica
Prije 3630 dana Potrebno vam je svega malo mašte i par starih gumba...
Operi me!
Prije 3659 dana Kućanski predmeti koje ne čistimo, a trebali bi...
Upravo je razina energije ono što nas čini više ili manje podložnima različitim ...
05.11.2012. | 15:50 | by Bioterapije
Milijuni žena diljem svijeta pate od predmenstrualnog sindroma. Bolovi, glavobolje, grčevi, umo...
05.11.2012. | 15:46 | by Bioterapije
Evo ovako..dečko i ja smo jakoooooo dugo skupa. Super se slažemo i obožavamo jedno drugo,i u k...
26.02.2012. | 08:55 | by Tinica88
Ha ne znam, nemam neko mišljenje konkretno... I dosta sam stidljiva......
11.02.2012. | 02:08 | by Tammy